- Усі матеріали
- Дидактичний матеріал
- Книги
- Конспекти
- Профільне навчання
Українська мова. 10-11 класи. Програма.
Профільне навчання. Програма. Л.І. Мацько, О.М.Семеног. Видавничий дім «Грамота», 2011 рік
Українська література. 10-11 класи. Програма.
Профільне навчання. Програма. М.Г. Жулинський, Г.Ф. Семенюк, Р.В. Мовчан, Н.В. Левчик, М.П. Бондар, О.А. Камінчук, В.І. Цимбалюк. Видавничий дім «Грамота», 2011 рік
Українська мова. 10 клас. Профільний рівень
Профільне навчання. Підручник. М.Я. Плющ, В.І. Тихоша, С.О. Караман, О.В. Караман. Видавничий дім «Освіта», 2010 рік
Українська мова. 10 клас. Профільний рівень
Профільне навчання. Матеріали до уроків. Т.І. Крехно, І.В. Волкова, І.М. Дишлюк. Видавництво «Ранок», 2011 рік
Анотація
Пропонований посібник відповідає чинній Програмі з української мови для профільного навчання учнів 10-11 класів (філологічний напрям, профіль — українська філологія). Кожен розділ посібника містить теоретичний блок, вправи та завдання, контрольні питання і завдання, список рекомендованої літератури. У виданні також подано матеріал для проведення усіх видів контрольних робіт і уроків розвитку зв'язного мовлення.
Календарно-тематичний план, що додається до посібника, допоможе дібрати й систематизувати теоретичний і дидактичний матеріал до кожного зі 140 уроків.
Призначено для вчителів української мови та студентів філологічних факультетів.
Календарно-тематичний план, що додається до посібника, допоможе дібрати й систематизувати теоретичний і дидактичний матеріал до кожного зі 140 уроків.
Призначено для вчителів української мови та студентів філологічних факультетів.
Українська література. 10 клас. Профільний рівень
Профільне навчання. Підручник. Г.Ф. Семенюк, М.П. Ткачук, О.В. Слоньовська. Видавничий дім «Освіта», 2010 рік
Українська мова. 11 клас. Академічний рівень. Профільний рівень
Профільне навчання. Підручник. С.О. Караман, О.В. Караман, М.Я. Плющ, В.І. Тихоша. Видавничий дім «Освіта», 2011 рік
Українська мова. 11 клас. Профільний рівень
Профільне навчання. Практичний довідник учителя. О.О. Тєлєжкіна. Видавництво «Ранок», 2011 рік
Анотація
Зміст пропонованого практичного посібника відповідає вимогам чинної програми “Українська мова. 11 клас. Профільний рівень”.
У посібнику викладено теоретичний матеріал за мовною і мовленнєвою змістовою лініями програми (розкривається поняття про знак і знакову систему мови, співвідношення мови і культури, мови і соціуму, наводиться інформація з історії українського мовознавства, з історії риторики, схарактеризовано основні види красномовства, наводяться основні відомості про офіційно-діловий, художній, публіцистичний, конфесійний та епістолярний стилі, моделі текстів різних стилів, описані основні стилістичні засоби синтаксису). До кожного розділу посібника дібрані вправи і завдання, спрямовані на вироблення нових мовних і мовленнєвих умінь та навичок й удосконалення раніше набутих. Крім того, подаються тексти для різних видів діяльності (диктанти, перекази, перекладі, читання мовчки, аудіювання, реферування, конспектування, складання планів і тез).
Буде корисним у професійній діяльності учителям-словесникам.
У посібнику викладено теоретичний матеріал за мовною і мовленнєвою змістовою лініями програми (розкривається поняття про знак і знакову систему мови, співвідношення мови і культури, мови і соціуму, наводиться інформація з історії українського мовознавства, з історії риторики, схарактеризовано основні види красномовства, наводяться основні відомості про офіційно-діловий, художній, публіцистичний, конфесійний та епістолярний стилі, моделі текстів різних стилів, описані основні стилістичні засоби синтаксису). До кожного розділу посібника дібрані вправи і завдання, спрямовані на вироблення нових мовних і мовленнєвих умінь та навичок й удосконалення раніше набутих. Крім того, подаються тексти для різних видів діяльності (диктанти, перекази, перекладі, читання мовчки, аудіювання, реферування, конспектування, складання планів і тез).
Буде корисним у професійній діяльності учителям-словесникам.
Українська література. 11 клас. Рівень стандарту. Академічний рівень
Профільне навчання. Підручник. Р.В. Мовчан. Видавництво «Грамота», 2011 рік
Українська література. 11 клас. Профільний рівень
Профільне навчання. Хрестоматія-довідник. О.І. Борзенко. Видавництво «Ранок», 2011 рік
Анотація
Хрестоматію укладено за чинною програмою “Українська література. 11 клас. Профільний рівень” для загальноосвітніх шкіл, затвердженою Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України. Поряд із літературними творами до хрестоматії включено літературознавчі статті та біографічні довідки про письменників. Після кожного твору запропоновано питання і завдання, робота над якими допоможе кращому засвоєнню змісту твору та розвитку аналітичних навичок. Запропоновано також необхідні матеріали з теорії літератури.
Призначено для учнів 11 класу загальноосвітніх шкіл і вчителів української літератури.
Постмодернізм як літературне явище: розвиток і критика
Книга. Зб. наук. та науково-метод. пр. [ред. кол.: В.Є. Берека (гол.) та ін.]. – Хмельницький : ПП Символ, 2016.
Анотація
У збірнику вміщено матеріали засідання круглого столу «Постмодернізм як літературне явище: розвиток і критика», на якому було розглянуто актуальні тенденції розвитку сучасного літературного процесу, проблеми вивчення постмодерних творів у загальноосвітніх навчальних закладах.
Рекомендовано філологам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, батькам, усім, хто цікавиться проблемами сучасного літературного дискурсу.
Рекомендовано філологам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, батькам, усім, хто цікавиться проблемами сучасного літературного дискурсу.
Літературна освіта – важливий фактор формування ключових життєвих компетентностей
Книга. Зб. наук. та науково-метод. пр. [ред. кол.: В.Є. Берека (гол.) та ін.]. – Хмельницький : ПП Символ, 2018.
Анотація
У збірнику вміщено матеріали засідання круглого столу «Літературна освіта – важливий фактор формування ключових життєвих компетентностей», на якому було розглянуто актуальні проблеми сучасного літературного процесу, методичні підходи до вивчення творів української та зарубіжної літератур у загальноосвітніх навчальних закладах.
Рекомендовано філологам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, батькам, усім, хто цікавиться проблемами дитячого та підліткового читання.
Рекомендовано філологам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, батькам, усім, хто цікавиться проблемами дитячого та підліткового читання.
Сучасний читач: хто він?
Книга. Зб. наук. та науково-метод. пр. [ред. кол.: В.Є. Берека (гол.) та ін.]. – Хмельницький : ПП Символ, 2019.
Анотація
У збірнику вміщено матеріали засідання круглого столу «Сучасний читач: хто він?», який проводився в рамках проекту «Науково-літературна студія як форма модернізації процесу вивчення літератури в школі». Пропонуються матеріали з актуальних проблем читання та сучасного літературного процесу, методичні підходи до вивчення творів української та зарубіжної літератур у закладах загальної середньої освіти.
Рекомендовано філологам, вчителям закладів загальної середньої освіти, батькам, усім, хто цікавиться проблемами дитячого та підліткового читання.
Рекомендовано філологам, вчителям закладів загальної середньої освіти, батькам, усім, хто цікавиться проблемами дитячого та підліткового читання.
Всеволод Нестайко. «Дивовижні пригоди в Лісовій школі. Сонце серед ночі»
Конспект уроку. Українська література, 5 клас. 2012 р.
Анотація
Урок подано для участі у Всеукраїнському конкурсі на кращий конспект уроку з позакласного читання сучасної української літератури у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011-2012 навчальному році.
Мета уроку: ознайомити учнів із творчістю відомого українського письменника Всеволода Нестайка, із серією «Дивовижні пригоди в Лісовій школі», зокрема однієї із казок — «Сонце серед ночі».
Мета уроку: ознайомити учнів із творчістю відомого українського письменника Всеволода Нестайка, із серією «Дивовижні пригоди в Лісовій школі», зокрема однієї із казок — «Сонце серед ночі».
Всеволод Нестайко. «Сонце, здатне здолати темноту»
Конспект уроку. Українська література, 5 клас. 2015 р.
Анотація
Урок подано для участі в засіданні круглого столу під назвою «Від Шевченка до сьогодення», який проводиться у березні 2015 року на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у рамках проекту «Науково-літературна студія як форма модернізації процесу вивчення літератури в школі».
Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки». Людська доброта і жорстокість, турбота про природу
Конспект уроку. Українська література, 7 клас. 2012 р.
Анотація
Урок подано для участі у загальнонаціональному конкурсі зі створення електронних освітніх ресурсів у номінації «Українська мова та література. 7 клас» Національного Проекту «Відкритий світ» у 2012 році.
Народжений під знаком стрільця
Конспект уроку. Українська література, 6 клас. 2013 р.
Анотація
Урок подано для участі у Всеукраїнському конкурсі на кращий конспект уроку з позакласного читання сучасної української літератури у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2012-2013 навчальному році.
Мета уроку: ознайомити шестикласників із творчістю відомих українських письменників Валерія і Наталею Лапікурами, із життєвим і творчим шляхом філософа і письменника Григорія Сковороди; допомогти учням усвідомити значущість ідей серії «Життя видатних дітей», зокрема одного з оповідань — «Народжений під знаком стрільця».
Мета уроку: ознайомити шестикласників із творчістю відомих українських письменників Валерія і Наталею Лапікурами, із життєвим і творчим шляхом філософа і письменника Григорія Сковороди; допомогти учням усвідомити значущість ідей серії «Життя видатних дітей», зокрема одного з оповідань — «Народжений під знаком стрільця».
Валерій і Наталя Лапікури
Дидактичний матеріал. Презентація до конспекту уроку "Народжений під знаком стрільця", 6 клас. 2013 р.
Анотація
Дидактичний матеріал до конспекту уроку "Народжений під знаком стрільця", який було подано для участі у Всеукраїнському конкурсі на кращий конспект уроку з позакласного читання сучасної української літератури у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2012-2013 навчальному році.
Мета уроку: ознайомити шестикласників із творчістю відомих українських письменників Валерія і Наталею Лапікурами, із життєвим і творчим шляхом філософа і письменника Григорія Сковороди; допомогти учням усвідомити значущість ідей серії «Життя видатних дітей», зокрема одного з оповідань — «Народжений під знаком стрільця».
Мета уроку: ознайомити шестикласників із творчістю відомих українських письменників Валерія і Наталею Лапікурами, із життєвим і творчим шляхом філософа і письменника Григорія Сковороди; допомогти учням усвідомити значущість ідей серії «Життя видатних дітей», зокрема одного з оповідань — «Народжений під знаком стрільця».
Іван Франко. «Мойсей»
Конспект уроку. Українська література, 10 клас. 2013 р.
Анотація
Метою уроку є навчати учнів досліджувати художній твір (І.Франко «Мойсей», 10 кл.) засобами проблемно-тематичного аналізу, розкрити образ Бога в поемі як силу, яка цілеспрямовує, запобігає хаосу в душі людини та суспільстві, значення прологу у творі; показати в образі Мойсея внутрішню боротьбу духовного з матеріалістично-корисливим, що уособлене в образі Азазеля; розвивати вміння аргументувати й узагальнювати матеріал, образне і критичне мислення; виховувати патріотизм, почуття національної гідності.
Стилістика мови. Культура мовлення
Книга. Навчальний посібник. Розрахований для узагальнення знань з мовознавчих розділів «Стилістика мови. Культура мовлення», «Стилістика простого речення». 10-11 класи. 2010 р.
Анотація
Подані вправи стануть у пригоді всім, хто бажає узагальнити свої знання з мовознавчих розділів «Стилістика мови. Культура мовлення», «Стилістика простого речення». Сприяють систематизації матеріалу. Для вчителів, учнів та всіх бажаючих.
Ігрові форми навчання на уроках української мови та літератури
Книга. Методичний посібник. Н.Д. Баблюк, 2009 рік
Анотація
У книзі вміщено ігрові прийоми та ситуації, які можна використовувати на різних етапах уроків української мови та літератури. Також наявний розділ «Ерудити», орієнтований на учнів старших класів.
Творча доробка ігрових завдань розрахована на вчителів, що бажають урізноманітнити уроки, розвинути творче мислення й уяву. Книга зацікавить і учнів.
Творча доробка ігрових завдань розрахована на вчителів, що бажають урізноманітнити уроки, розвинути творче мислення й уяву. Книга зацікавить і учнів.
Словник фразеологічних антонімів української мови
Книга. В.С. Калашник, Ж.В. Колоїз, 2006 рік
Анотація
Це грунтовне третє видання відображає малодосліджену сторінку сучасної української мови — фразеологічну антонімію. У словникових статтях представлені не лише фразеологізми-антоніми, але й тлумачиться їх значення, наводяться синоніми кожного фразеологічного антоніма. Ідіоми проілюстровані влучними цитатами з творів українських письменників.
Розрахований на широке коло користувачів: науковців, учителів, працівників видавництв, студентів, учнів, усіх, хто цікавиться рідною мовою.
Розрахований на широке коло користувачів: науковців, учителів, працівників видавництв, студентів, учнів, усіх, хто цікавиться рідною мовою.
Феномен доби (Сходження на Голгофу слави)
Книга. Василь Стус. 1993 рік
Анотація
У своїй книжці “Феномен доби” Василь Стус простежив творчу еволюцію Павла Тичини, “генія, примушеного бути пігмеєм, блазнем при дворі кривавого короля”. «Тичина фізично живий, умер духовно, але був приневолений до існування... по той бік самого себе”, - писав В. Стус.
Стус писав: Феномен Тичини - феномен доби. Його доля свідчитиме про наш час не менше за страшні розповіді істориків: поет жив у час, що заправив генія на роль блазня, поет погодився на цю роль.... Він обрізав усякі живі контакти, замінивши їх цілком офіційною інформацією. В цих умовах поет міг тільки конати, а не рости. Свіжого повітря до нього надходило все менше і менше, аж поки поет у Тичині не задушився од нестачі кисню. Поет помер, але Тичина лишився жити...
Стус писав: Феномен Тичини - феномен доби. Його доля свідчитиме про наш час не менше за страшні розповіді істориків: поет жив у час, що заправив генія на роль блазня, поет погодився на цю роль.... Він обрізав усякі живі контакти, замінивши їх цілком офіційною інформацією. В цих умовах поет міг тільки конати, а не рости. Свіжого повітря до нього надходило все менше і менше, аж поки поет у Тичині не задушився од нестачі кисню. Поет помер, але Тичина лишився жити...
Поезія Павла Тичини
Есе. Н.Д. Баблюк. 2013 рік
Анотація
Роздуми про долю великого поета Павла Тичину, його місце в українському письменстві
Медіауроки з української мови. 8 клас
Дидактичний матеріал. Електронний посібник. Н.Д. Баблюк, А.М. Єрмак, 2012 рік
Українська література. 6 клас
Дидактичний матеріал. Електронний посібник. Н.Д. Баблюк, А.М. Єрмак, 2015 рік
Анотація
Електронний посібник містить презентації, тексти творів, а також аудіозаписи та аудіокниги, додатковий матеріал для вчителів та учнів, тести для самоперевірки, що сприятимуть кращому освоєнню матеріалу та вихованню у дітей культурного смаку. Відповідає чинній програмі з української літератури для 6 класу. Адресовано вчителям-словесникам та учням.
Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства
Конспект уроку. Українська література, 10 клас. 2015 р.
Анотація
Конспект уроку "Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства", який використовувався під час викладу матералу на майстер-класі І (районному) туру всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2015".
Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства
Дидактичний матеріал. Презентація до конспекту уроку "Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства", 10 клас. 2015 р.
Анотація
Дидактичний матеріал до конспекту уроку "Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства", який використовувався на майстер-класі у І (районному) турі всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2015".
Мелодія на фортепіано (1)
Дидактичний матеріал. Музичний супровід до конспекту уроку "Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства", 10 клас. 2015 р.
Мелодія на фортепіано (2)
Дидактичний матеріал. Музичний супровід до конспекту уроку "Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства", 10 клас. 2015 р.