Баблюк Наталія Дмитрівна
Вчитель української мови та літератури
Про вчителя…
Школа — підґрунтя щасливого майбутнього. Якісна освіта — запорука перспективної роботи, успішної кар’єри, добробуту та злагоди. Роки навчання в школі хтось згадує із захопленням і вдячністю вчителям, які доброю і вмілою рукою сіяли знання у душу, а хтось не може забути довгих і нудних уроків, на яких дзвінок очікуєш як порятунок. Що ж, кожен із нас був учнем, кожен зберіг добрий чи не зовсім урок у своєму серці. Кожен учень пам’ятає вчителя, проте забуває, яким він сам був учнем. Часто шкодуючи, або ж, навпаки, сиплячи дошкульні кпини.Отож, який я вчитель? Однозначно можу стверджувати, що я — учитель, який любить свій предмет і намагається передати і прищепити цю любов учням. Я — сучасний вчитель, який намагається слідкувати за новинками в освіті й впроваджувати їх у практиці. Без цього — ніяк. Я — творчий вчитель, який намагається показати своїм власним прикладом, що успіхи, досягнення, так як і невдачі й поразки завжди у руках людини. Наше щастя, доля — часто залежать від певних дій та вчинків. І кожен може вплинути на своє майбутнє і змінити своє теперішнє. Я — компетентний вчитель. Свої компетенції розвинула у собі сама. Та інколи думаю, що аж занадто. Бо за перспективним і щоденним розвитком та й не тільки, інколи забуваю про найголовніше. Та потрібно інколи зупинятись: відпочивати душею й тілом. Це необхідно для того, щоб вистачало сили на усе: і сіяти вічне й мудре на роботі, і бути собою вдома. Тоді «творче вигорання» омине, якого, як стверджують, не може бути у сучасного вчителя. Хоча в це складно повірити.
Нас, учителів, видно здалеку. І це вже як вирок. Справжній, істинний вчитель навіть якщо і змінить з певних причин роботу, себе змінити не зможе. «Вам хліба не їж, дай можливість лише когось «повчити»». Чули такий вислів не раз, я впевнена. І справді, ми хочемо вчити, відкривати нове й незвідане для наших учнів. І те ми прагнемо робити щодня (як це не дивно). Навіть безкоштовно, заради перспективи. А ще ми хочемо гідної поваги від батьків наших учнів та від держави. Так, не все залежить від нас самих, але дещо ми у змозі змінити: своє ставлення до буденності, до щоденних проблем, до викликів сучасності. Як все змінити? Запитайте у себе, зазирніть у свою душу. Напевно, дивлячись на прожите життя в школі, згадується більше хорошого, ніж поганого: допитливі очі дітей, в очікуванні чогось нового, їхні радісні усмішки, коли вдалося незбагненне, захоплені вигуки і смішні, дотепні щоденні «ляпи», їхні довгоочікувані перемоги, які залежали напряму лише від нас, вдячні погляди батьків та гордість адміністрації. Звичайно, між цим промайне і чиєсь зле обличчя, яке вже неможливо впізнати, і насмішкуваті презирливі очі, і образливі, непотрібні слова та фрази, про які просто хочеться забути. Але це лише промайне, бо в житті хочеться вірити в добро (адже ми навчаємо цього учнів) і забувати й пробачати зло (і цього ми вимагаємо від них). А ще ми стверджуємо, що життя мусить переплітатися чорними та білими смугами, не може бути все прозоро й відкрито. Лише так цінуватиметься щось хороше, бо інколи його досягнути ой як складно.
То, як вберегти себе від «вчительської кризи», від славнозвісного «творчого вигорання», якого просто не може й не повинно бути у вчителя? Ніяк. Це так же ж неможливо, як вберегти себе від невдач і потрясінь. Але завдання сучасного вчителя якраз і полягає у тому, щоб уміти знайти в собі сили здолати, перейти, пережити весь негатив, і, подолавши втому, а часто й зневіру, з новими силами, з відкритим серцем, щирою усмішкою щодня заходити в клас. Адже там не лише наші учні, там (так вже трапилось) — наше життя!
Коротка біографія людини, що обрала стежину вчителя
19922003
Учениця
Ладигівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
20032008
Студентка
Кам’янець-Подільський національний університет.
Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література».
Здобула кваліфікацію вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури та німецької мови
Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література».
Здобула кваліфікацію вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури та німецької мови
2008Зараз
Учитель
Учитель української мови та літератури, світової літератури в Ладигівському навчально-виховному комплексі "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад"
Курси2011
Учитель української мови та літератури
Курси ХОІППО у якості підвищення кваліфікації за категорією української мови та літератури
Курси2012
Учитель світової літератури
Курси ХОІППО у якості підвищення кваліфікації за категорією вчитель світової літератури
Педідея2012
Переможець
Перше місце в обласній постійнодіючій виставці «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» за електронний посібник «Медіауроки з української мови. 8 клас»
Атестація2012
Вчитель
ІІ кваліфікаційна категорія
Вчитель року2015
Переможець
Перше місце у І (районному) турі всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2015» у номінації «Українська мова та література»
Презентація досвіду Текстовий супровід презентації
Конспект уроку "Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства"
ХОДТРК "Поділля-центр" про ІІ тур всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2015»
Презентація досвіду Текстовий супровід презентації
Конспект уроку "Трагічна історія родини Федорчуків — новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства"
ХОДТРК "Поділля-центр" про ІІ тур всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2015»
Атестація2017
Вчитель
І кваліфікаційна категорія
Вчитель року2018
Переможець
Перше місце у І (районному) турі всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2018» у номінації «Українська мова та література»
Атестація2019
Вчитель
Вища категорія
Звання
Старший учитель